Wat bedoel je precies met "hoeveel inch"? De afmeting van een telefoon/tablet? Want of je het spel wel of niet kan spelen op een telefoon o.i.d. is afhankelijk van het besturingssysteem en niet van de afmetingen van het apparaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o oke, ik bedoelde inderdaad de afmeting van de telefoon. weet je wel wat voor besturingssysteem je nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb androit en daar doet hij het op.
Op de telefoon doet hij het ook, dus verwacht 2 of 3 inch.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De hoeveelheid inch maakt niet uit, als je maar een goede processor hebt. Op wat voor mobiel wil je het spelen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb nu een samsung galaxy gio en daar kon ik hem niet op downloaden, misschien ga ik een samsung galaxy s duos kopen, kan die daarop?
Het heeft niks met de schermgrootte te maken, maar met de resolutie van het scherm. Je kan namelijk wel een 10-inch scherm hebben, maar met een resolutie van 10 x 10 zie je niks meer dan alleen pixels. Candy Crush draait gewoon op het merendeel van alle Android smartphone en op alle iPhone's en iPad's.