Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Wat bedoel je precies met "hoeveel inch"? De afmeting van een telefoon/tablet? Want of je het spel wel of niet kan spelen op een telefoon o.i.d. is afhankelijk van het besturingssysteem en niet van de afmetingen van het apparaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o oke, ik bedoelde inderdaad de afmeting van de telefoon. weet je wel wat voor besturingssysteem je nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb androit en daar doet hij het op.
Op de telefoon doet hij het ook, dus verwacht 2 of 3 inch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De hoeveelheid inch maakt niet uit, als je maar een goede processor hebt. Op wat voor mobiel wil je het spelen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb nu een samsung galaxy gio en daar kon ik hem niet op downloaden, misschien ga ik een samsung galaxy s duos kopen, kan die daarop?
Het heeft niks met de schermgrootte te maken, maar met de resolutie van het scherm. Je kan namelijk wel een 10-inch scherm hebben, maar met een resolutie van 10 x 10 zie je niks meer dan alleen pixels. Candy Crush draait gewoon op het merendeel van alle Android smartphone en op alle iPhone's en iPad's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding