camera op schiphol kopen is dat nog goedkoper of niet en is het raadzaam of niet

wat is wijsheid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
2.7K

Het beste antwoord

Iedereen denkt dat iets kopen in de taxfree sectie van schiphol goedkoper is. voor een aantal dingen is dat wel zo maar voor aparatuur kun je beter gewoon via internet naar de goedkoopste zoeken. alles op schiphol is zonder korting omdat er toch al geen belasting op zit maar de kortingen buiten schiphol kunnen meer zijn dan de btw die je niet betaald op schiphol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Stelletje afzetters daar.
Zoek op internet naar een goede aanbieding en je spaart een hoop geld uit.
14 jaar geleden
Schiphol is echtwel duurder. Bovendien zit je ook met je garantie. Je zult dan weer naar Schiphol moeten.....
De MediMarkt is vaak al goedkoper dan daar.