Nee hoor, als je hem weer aanzet wordt gekeken of er updates zijn en die worden dan geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uw decoder en modem moeten blijven aan staan.
Gratis automatische update

De nieuwe functies worden vanaf 19 juni gratis automatisch ingevoerd per geografische zone. Op het tv-scherm verschijnt vier dagen vóór deze update een bericht om de Belgacom TV-klant te verwittigen. De klant hoeft niets te doen, modem en decoder moeten wel aan blijven staan. Na de installatie verschijnt een bevestigingsbericht op het scherm.

Belgacom begint de update met de nieuwste decoders, die vooraan de naam van de zender weergeven. In de komende maanden volgen dan geleidelijk alle andere decoders.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gezocht op de Belgacom site maar kon daar niets over vinden.
Enkel dat het automatisch verloopt en toestellen aan moeten staan.
Voor de zekerheid kan eens bellen met hun gratis nummer 6000.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wel gevonden dat oudere modellen eerst een manuele update moeten doen. U kan dit nazien op http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/thuis-surfen/uw-modem-resetten-of-updaten/a_id/2125/c/1284,1349,1352,1664