Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan het kwaad dat ik mn iPhone oplaad met een Sony knop?

Ik ben mijn knop van mijn lader vergeten op kot, nu heb ik een Sony knop met iPhone draad, kan dit kwaad?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
946
LeonardN
5 jaar geleden
Je zal even het Standaardnederlands woord voor "knop" in deze context moeten geven. Waar je het vergeten bent (in je studentenhuis/op kamers?!) doet niet ter zake.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je met "knop" het deel bedoelt wat in de wandcontactdoos gaat en een USB-laadport heeft, een USB-stekker, dan JA dat kan.

https://www.onlinekabelshop.nl/platte-usb-lader-1a-43067?channable=e17871.NDI3ODY

Je zal natuulijk wel de juiste kabel moeten gebruiken aangezien Apple een afwijkende kabel gebruikt voor het deel wat de telefoon ingaat.
(Lees meer...)
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee dat kan niet, zolang je geen goedkope Chinese (zo'n een waar jij naar verwijst (nep Apple-stekker)) gebruikt kan dat niet.
TurfGraver
5 jaar geleden
Waarom zou dat niet kunnen larsdekip?
LeonardN
5 jaar geleden
Met zo'n stekker, de stekker die Sony levert en de stekker die Apple levert (allemaal in China gemaakt waarschijnlijk), kan het allemaal. Technisch zijn ze gelijk qua specificaties.
Het is niet erg om een Sony laadstukje te gebruiken voor een Iphone oplader. Normaal kan er niks gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding