hoe zet ik apps op mijn android kindertablet?

In de gebruiksaanwijzing staat dat je een TF kaart nodig hebt. Maar wat je precies moet doen weet ik niet! Wat ik verder nog weet is dat het fabrieksnumer: 'CE0678' is. wie kan me helpen want ik heb al van alles geprobeerd!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet eerst een SD-kaartje kopen.

Antwoorden (1)

Ook deze kindertablet zal interngeheugen hebben. Een Sd-kaartje is alleen handig als de tablet ook een sd-kaartslot heeft. Meestal mini SD.
Je tablet draait op Android 4.0 of > en heeft een app met de naam "play".
zie ook: http://play.google.com. In de playstore kun je allerlei apps downloaden, mits je het apparaat ook via WIFI met het internet verbonden hebt. Nou veel plezier ermee!!