krijg je meteen internetverbinding als je ipad 3 koopt?

of moet ik m eerst instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Afhankelijk van hoe je op internet wil:

Via wifi: je selecteert het netwerk waarmee je op internet wil, geeft de (hopelijk) gevraagde wpa-key in en je bent vertrokken.

Wil je via 3G op het net dan zou het toestel zich normaal uit zichzelf moeten goed instellen omdat het de instellingen van je provider volgt. In het slechtste geval moet je enkel de instructies op het scherm volgen. Werkt het niet uit zichzelf dan neem je even contact op met je provider.

Hou er wel rekening mee dat internet via 3G geld kost. Als het enkel is voor af en toe dan maakt het misschien niet zoveel uit. Maar als je veel op internet wil gaan dan kan je misschien beter dit vast in je abonnement opnemen, want anders ben je naderhand duurder uit omdat je betaalt wat je verbruikt.

Neem echter niet zomaar het eerste het beste abonnement. Als je goed zoekt vind je misschien ook een provider die geen vast abonnement vraagt en slechts €0,10 per MB aanrekent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wifi moet je eerst instellen, de code van de router. 3G moet je je op abonneren. Kost extra per maand...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wifi moet je altijd bij een nieuw apparaat instellen,
geen moeite, alleen wachtwoord invullen.