hoe heet dit horloge?

klinkt als een domme vraag, maar dit horloge kan ik nergens een naam van vinden. Het heet gewoon 'Calvin Klein horloge' op deze site. ik heb al gezocht via het artikelnummer maar dat leverde ook niks op. Ik zou het horloge graag nog eens nazoeken op andere sites dan de bijenkorf.

Site:
http://www.debijenkorf.nl/calvin-klein-herenhorloge-3903090047

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Dit horloge heet de Calvin Klein CK City
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een Calvin Klein horloge, model City K2G21138
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de Calvin Klein horloge City lady K2G23120.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het juiste antwoord
Het lijkt mij het CK Cogent horloge.