3d tv's top of flop?

Ik denk dat mensen niet zitten te wachten om met een brilletje tv te moeten kijken. Wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Ik ben het deels met je eens. Normaal televisie programma's kijken met zo'n ding op lijkt me niks, maar een gave film in 3D is echt geweldig, en dan zou het brilletje me een zorg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk toch al weinig TV, dus zit al helemaal niet op 3DTV te wachten en dan ook nog een brillteje opzetten, nee hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een leuke en aanvullende techniek. Het is de voorloper waarschijnlijk naar iets groters en beters. Ik heb er zelf al naar gekeken en het is absoluut leuk. Maar je moet wel de hele avond met een vrij zware bril opzitten. (niet zo'n bril als in de bios.

gewoon TV kijken is normaal. Het is eigenlijk een normale TV met 3D mogelijkheid. Het is dus niet dat je altijd met een bril moet kijken.

Mijn mening, een leuke gadget, maar nog niet de geniale nieuwe technologie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me voor af en toe wel leuk, maar niet voor altijd. Dus voor in de bioscoop lijkt het me wel leuk, om een 3d film te zien, maar om nu thuis alles in 3d te bekijken gaat me weer wat ver...

Zelf hoop ik ook niet dat echt alles 3d gaat worden later, want ik zie geen diepte, en 3d films stellen dus helemaal niks voor voor mij = [.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mij lijkt het helemaal niks, zit je met een raar brilletje in huis. Als je het aan mij vraagt zou ik gewoon naar de bioscoop gaan als ik een 3D film wil zien, en dat ik thuis gewoon lekker zonder brilletje op de bank voetbal/of dergelijke kan liggen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het top Wat een gaaf beeld. en of ik nou in de bioscoop zit met zo'n bril of thuis lekker belangrijk. Ik vind het erg mooi en gedetaileerd beeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een film thuis gekeken met een brilletje en het werkt wel maar na een kwartier begon ik hevige hoofdpijn te krijgen en duizelig te worden. voor mij een grote flop. In de bioscoop merk ik wel wat verschil maar niet veel.