Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op een Sony LED televisie met ingebouwde Wifi kijken naar films die ik op de laptop afspeel?

Is het mogelijk om via de Wifi functie de laptop aan te sluiten op de televisie en kan ik dan op mijn tv kijken naar iets dat op mijn laptop draait?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je laptop. Via de vga aansluiting Aan de tv verbinden. De tv's met wifi zijn meestal bedoeld om online aangeboden content te bekijken. Films moet je dan weer betalen. De wifi functie zit eigenlijk alleen op om jou nog meer geld afhandig te maken...via de betaalde content. Je zal wel trailers, YouTube, enz kunnen bekijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet zo dat je het beeld van de laptop draadloos via WiFi op je tv kunt krijgen.

Je kunt in de handleiding van de tv nakijken of deze DLNA ondersteunt. Wanneer dat het geval is, zou je foto's, video en audio die op je laptop staat kunnen bekijken op de tv. Het kan zijn dat het voldoende is om de map waar je films in staan te delen. Waarschijnlijk zul je mediaserversoftware op je laptop moeten installeren. Als ik me goed herinner zit er in Windows Media Player een optie die je aan kunt zetten waarna je bibliotheek via het netwerk voor mediaplayers beschikbaar is. Een andere bekende is Twonky Media Server.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan een kabeltje gebruiken tss uw PC en TV op de S-video connectie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding