Weet iemand een dunne tv liefst32 inch of kleiner maar heel goedkoop mag ook marktplaats

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

licht eraan wat je dun noemt. Ik een dunne aan de wand en dat is het moeiste. Philips of hoe dat nu dan ook mogen hete lijkt me een goed alternatief
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Philips heet gewoon Philips en blijft ook Philips heten.
Philips is/wordt niet verkocht maar is een joint-venture aangegaan een in goed Nederlands (iets wat de meeste mensen tegenwoordig helaas niet meer begrijpen omdat alles zo nodig in het Engels moet tegenwoordig) een samenwerkingsverband.
Weinig info maar als je 250 euro goedkoop vindt:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk hier eens: http://www.bol.com/nl/l/elektronica/televisies-alle-televisies-lcd/N/7293/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020244784scr

Toegevoegd na 2 minuten:
of hier: http://kopen.marktplaats.nl/search.php?tab_adcount=33&ds=to%3A1%3Bl1%3A31%3Bdi%3A%3Blt%3Azip%3Bsfds%3A1%3Bpt%3A0%3Bmp%3Anumeric%3Blx%3A121388%3Bly%3A486040%3Bpu%3A0%3Bkw%3A32%2520inch%2520lcd%2520tv%3Bosi%3A2&srt=dd&u=&g=31&f=0&pp=&ts_category_default=&pts=&t=&p=1&stop_force_description_search=&s=&show_thumbnails=1&show_summary=1&from_searchbox_advanced=1&q=32+inch+lcd+tv&u=31&g=31&qsf=0&postcode=1017TS&distance=

Toegevoegd na 3 minuten:
en anders hier: http://www.budgethouse.nl/producten/televisie/lcd_tv_32_inch_82cm

Toegevoegd na 4 minuten:
succes ermee!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woensdag bij de aldi, 25 inch voor 200 euro als ik het goed heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn nog goede tv's ook met vele aansluitingen,o.a ook als pc monitor te gebruiken.(eigen ervaring)+1