Kan ik de tests van de consumentenbond ook ergens anders vinden dan op hun eigen site, waar je moet betalen?

Ben geinteresseerd in top LCD tv's van bijvoorbeeld 2007, 2008. Die kun je nu waarschijnlijk voor een habbekrats krijgen :-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K
paulus811
14 jaar geleden
Waarschijnlijk alleen tweedehands, de winkels houden geen modellen van 2007 aan. 2008 modellen zul je hier en daar nog wel vinden, maar ook de nieuwe modellen zakken snel in prijs en de techniek gaat erg hard vooruit in lcd tv land. Dus of het verstandig is om een ouder model te komen, is maar zeer de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke had je in gedachte, ik ben lid van de consumentenbond, kijk ik het wel even na, als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan eventueel ook in het testjaarboek waarin alle tests zijn opgenomen.

Het beste antwoord

Ja hoor in de bibliotheek,gratis ter inzage.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je was me voor. plus

Andere antwoorden (3)

Het is een nieuw platform van de makers van o.a. tweakers.net, maar hier vind je wellicht ook ervaring van tv's in jouw jaarklasse:

http://koopinfo.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kieskeurig.nl is ook een soort consumentengids, alleen dan met echt gebruikers ervaringen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen lid bent kun je geen inzage hebben.
Er is wel een site, "kieskeurig"en daar kun je ook veel informatie vinden.!