Hoe kan ik geüploade foto's van mijn ipad verwijderen?

Ik heb laatst een ipad gekocht, en ik heb er een aantal foto's opgezet die op mijn computer stonden, alles ging succesvol en goed maar achteraf ben ik met een paar foto's niet blij dus ik wil ze weer verwijderd hebben. Alleen lukt dit niet, en dus ging ik het proberen met itunes maar daar kan ik er alleen foto's opzetten. Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

bij windows synchroniseert de ipad je foto's met een map je kan kiezen welke map in itunes onder afbeeldingen als je een foto wil wissen moet je naar die map gaan en als je daar een foto wist en en synchroniseert met de ipad gaat die ook weg op je ipad

bij mac laat je je foto's gewoon synchroniseren met iphoto daar is het heel simpel om foto's te wissen enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet je iPad aansluiten op je PC of Macbook en dan via iTunes kun je ze verwijderen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op je iPad 1x op de foto tikt, zie je rechtsboven een prullenbakje.