Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een soort matrix informatiebord voor een openbaar terrein om iets via een computer op te laten zien, wie weet wat ik moet doen?

Het is net zoals een plasma scherm die je wel eens ziet in bijv Times Square of op Schiphol) zoiets maar dan kleiner. Liefst kopen( mag tot 10.000 euro kosten) moet tegen regen kunnen uiteraard. En het moet bijv een smilie achtig figuur kunnen laten zien( 150 cm scherm ongeveer) wie heeft een idee, weet niet eens hoe ze heten en waar ik ze kan vinden.eigenlijk...:)
( huren kan ook maar kopen is beter denk ik)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
896

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb wel eens gezien dat ze de matrix borden van rijkswaterstaat op zo'n wagentje verkochten op domeinenrz.nl Misschien is dat wat je zoekt. Ik weet alleen niet wanneer er weer een paar worden aangeboden

Toegevoegd na 2 minuten:
Heb net gekeken en je kan ze kopen via deze link http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/0b45d282e3fc1da4c302a872fa747719.php?veilingen=2012-07&categorien%5B%5D=5&search=&images=1&pamount=50&show=Toon&kfrom=201&meerfotos=9987&kterug=9987
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding