Lens voor een Canon 400D?

Ik zoek een lens voor mijn Canon 400D die ik kan gebruiken om sportfoto's te maken. Ik zal hem namelijk vooral gebruik om foto's te maken van mijn rennende hond. Hij moet dus snel genoeg zijn en natuurlijk een vrij groot bereik hebben(250mm zal wel genoeg zijn?). Meer dan 350 euro kan de nieuwprijs niet zijn. Tweedehands wil ik maximaal 200 euro aan de lens uitgeven. Ik weet het, het zijn veel eisen. Maar ik wil eerst vooral oefenen en dan een betere lens aanschaffen. Ik hoop dat jullie mij een lens kunnen aanraden (:

Toegevoegd na 12 minuten:
Of 200mm, maar niet minder. Ik denk dat ik anders te weinig bereik heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Ik heb zelf onderstaande sigma lens. Niet de meest lichtsterke, maar ik vermoed dat je voornamelijk overdag en buiten mee werkt. Ben er zelf heel tevreden over.

http://mijncityfoto.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=361&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=178
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, je reactie bracht mij aan het twijfelen. Degene die ik heb is een autofocus 18-300. Ik ga even op zoek voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie hem alleen nog op marktplaats. Bij de diverse online fotozaken is hij alleen nog voor de Nikon verkrijgbaar http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fotografie-lenzen-en-objectieven/518778824-sigma-28-300-if-hyperzoom-voor-canon.html Voor dit geld echter is het een mooie lens om wat meer uit te proberen.
Ik vind hem vooral ideaal omdat ik weinig hoef mee te sjouwen met een dergelijk bereik. Voor mij is de autofocus snel genoeg, en in de prijsklasse waar je het zoekt ga je ook niet veel sneller vinden. ps ik tikte net weer te snel: 28 ipv 18 :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, heeft hij niet. Is ook niet iets waar ik veel geld voor over zou hebben.