't Is gewoon een Nikon. Die hebben al heel lang een ingebouwde flitser van dit ontwerp. Ik kan alleen de knop rechts op de foto niet thuis brengen, en het moet een al wat ouder model zijn, want ik zie een rood lampje tussen objectief en greep, dat is al een aantal jaar wit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met dat opgeklapte flitsertje bovenop de prisma?
Dat weet ik wel zeker, dát is een MINOLTA in de 000-serie. De hand op de ring duidt duidelijk op een zoomlens die loopt van 70-200 mm want Minolta had een eigen lenzenfabriek.
De fabriek ging door directeursgesjoemel ten onder.

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens is deze foto in spiegelbeeld want het vierkante lensknopje zit aan de verkeerde kant. Verder wijs ik erop dat Nikon nooit opklapbare flitsertjes heeft uitgeleverd die nog over de lens heen konden flitsen: was Minolta-patent.