kan ik nog aan deze radio tiepe komen of deze afstandsbediening zie extra uitleg

zie de link http://www.youtube.com/watch?v=R6O6v5hTuS0&feature=youtu.be me radio kon ik aleen op de afstandsbediening bestuurein de radio is het stuk gister ook stuk me afstandsbediening is het nog nieuw te verkrijgen ergens de radio komt uit 1998 1999

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een beetje duidelijker vraag zou het beantwoorden gemakkelijker maken.
Bv. Welk merk (Sony volgens het filmpje) en type.
Niet enkel van de tuner maar ook van de afstandsbediening.
Normaal heeft een merk tot 10 jaar na de aankoop nog wisseldelen beschikbaar.
Best informeren bij een Sony dealer.
Vergeet ook niet dat men daar een hersteldienst heeft.