Is het mogelijk een in-app aankoop te doen met je iTunes tegoed?

Ik heb onlangs tegoed gekregen voor de iTunes store. Nu wilde ik een volledige versie van een app kopen, alleen kan dat niet via de iTunes store. Het is wel mogelijk om de volledige versie te kopen in de app zelf, als je die opstart. Nu vraag ik me af, als je het via de iPhone doet, of dat het dan ook van je tegoed afgaat of via de creditcard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

gewoon van je tegoed, want het is in de "app markt" en jij hebt geld van je itunes card, en dat kan je ook gebruiken voor apps ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!