weet iemand een site waar je goedkope telefoons kan kopen? ik ben op zoek naar een htc wildfire. niet via ebay!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Tmobile.nl
€170
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
marktplaats.nl? Je zou hem ook in amerika kunnen kopen en dan door laten sturen via, www.myus.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel sites te vinden waar je goed terecht kan. hierboven al vernoemd. Een die ik altijd in de gaten houdt is unitedconsumers.com --> grote groep mensen wat zorgt voor leuke aanbiedingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook kijken op studentmobiel.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou naar tweakers.net gaan daar laten ze meestal de goedkoopste zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.gsmtopdeal.nl

Heel goedkoop abbo + internet + HTC Wildfire s

Ook nog keuze uit andere mobieltjes, ik heb daar mijn HTC besteld.