waar moet je electronica afval na toe

Ik heb allerlei electronica spullen mp3 opladers en telefoons maar ik weet niet waar ik het na toe moet brengen wand het mag niet in de normaale prullebak

Weet jij het antwoord?

/2500

bel de afvalstoffen dienst .electra is gratis

Je moet het recyclen..

Je zou het ook naar een kringloopwinkel kunnen brengen. Zij bekijken of het bruikbaar is voor de verkoop of dat ze er onderdelen van kunnen gebruiken voor andere apparaten. Dan zijn er drie partijen blij. Jij omdat je er van af bent, de kringloop omdat ze het kunnen verkopen en de koper omdat hij voor een leuk prijsje iets op de kop heeft getikt.

Afgeven bij de milieustraat. Daar hebben ze een speciale container voor elektronische apparaten (alles met een stekker zeg maar).

de gemeentelijke stort?

Telefoons kun je naar stichting Aap sturen, zij zorgen er voor dat je telefoons gerecycled worden en verdienen er mee zodat ze dieren op kunnen vangen en waar mogelijk terugplaatsen in land van herkomst. Je kunt een gratis enveloppe aanvragen en gratis je telefoontjes opsturen: https://www.aap.nl/mobieltjes.html

hoi pipasuus, natuurlijk alle gegeven antwoorden zijn goed, maar één stond er nog niet bij: breng de spullen naar een knutselend kind/neefje/buurjongen. ook ik heb mijn elektronica kennis verkregen door te knutselen. oude elektronicaspullen zijn prima oefenmateriaal voor de beginnende hobbyist. bedenk dat Bill Gates en Steve Jobs ook zo zijn begonnen. Bill is net zo oud als ik, dus we lopen een beetje parallel. helaas is die parallelliteit al snel verloren gegaan... veel succes met deze spullen groeten, Dré

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100