Uiteraard gebruikt 1 grote vrieskast minder dan 2 kleintjes.

Bedenk alleen al het verlies dat men heeft doordat men twee installaties moet laten draaien, de compressor van een koelinstallatie heeft namelijk ook een verlies door wrijving etc., een verlies dat groter is dan het extra vermogen dat een grotere compressor benodigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Terwijl ik je antwoord lees denk ik al "natuuuuuuurlijk " stomme vraag dus , ok bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Domme vragen bestaan niet wordt er altijd gezegd, dus dit is ook geen domme vraag, vele anderen zullen zich nu ook pas realiseren dat het een energie verspilling is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt en heb inmiddels 1 grote !