ik wil graag een ipod touch maar is 8gb genoeg of moet ik 16gb kopen want volgens mij is 32gb wel heel erg veel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn dochter heeft een 8Gb en is daar erg gelukkig mee. Hoe groot het geheugen ook is; het is altijd te klein om alle muziek op te zetten die je hebt. Gezien het prijsverschil is het misschien de moeite er regelmatig andere muziek op te zetten. Alle muziek erop kan toch niet aangezien ik zo'n 300 Gb aan muziek heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het ligt er aan hoeveel muziek je hebt en hoeveel spellen je er op wilt zetten. Ik heb zelf de 8GB maar ik vind het eigenlijk net te klein.
Ik denk dat de 16GB de beste keuze is.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik kreeg net te horen in een reactie dat er geen 16 GB model is van de iPod Touch 4.
Als je die generatie wil, word het dus de 32 GB versie.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is geen 16gb model.
alleen 8, 32 en 64 gigabyte. M.v.g. Mrboonen
punt 1. Er is helemaal geen 16gb-model van de iPod Touch

punt 2. Ik zou voor de 32gb dan gaan want 8gb zit zo vol. mijn 1000 liedjes waren al 10gb, maar ik had gelukkig 32gb dus dat ging. en ook de apps die je download nemen al snel veel plaats in. dus ik zou voor het 32gb-model gaan.

M.v.g.

Mrboonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10 gb voor 1000 liedjes veel? Ik gebruik 20 gb voor 1700 liedjes, ik wil mijn muziek in minstens 320kbs en een groot aantal nummers zijn >20 minuten, dan ben je er zo hoor. Daarom heb ik een 32 gb iPod touch;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja heb er liedjes ( live sets) van 3 uur enzo opstaan dus daarom die 10gb ;)
Ik zou eerst kijken hoeveel gb muziek je op je pc hebt staan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowiezo 32 gigabyte want acht zit zo vol met liejes,apps,foto's en video's en de ios neemt zelf ook 1 gig in dus als je 8 gig zo nemen heb je maar 7 gig die je echt kan gebruiken en dat is weinig.