Hoe kan ik een gekochte film van Google Play afspelen op mijn PS3?

Ik heb een film gekocht via Google Play (Pringles actie).
- Ik kan de film kijken op mijn telefoon via de Google Play Films of de Youtube app.
- De film via Youtube kijken op mijn computer werkt ook prima.
- Maar als ik op mijn PS3 inlog op mijn Youtube account krijg ik een foutmelding bij het afspelen van de film 'je moet deze film eerst kopen'.
- Vanaf mijn telefoon casten naar de PS3 werkt ook niet, hij start op de telefoon, maar zodra ik op casten druk krijg ik op de telefoon de melding 'er is een fout opgetreden' (en op de tv de melding over kopen).

Enig idee hoe dit komt en hoe ik het oplos?

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas is het niet mogelijk om films die je hebt gekocht via Google Play op je PS3 af te spelen. Je kunt de film alleen afspelen op een apparaat dat compatibel is met Google Play.
Bronnen:
een maand geleden