waarom geeft mijn digital ontvanger een groen pictograam ?

elke keer dat ik probeer een programma te opnemen mijn Humax iPVR9200C stopt gelijk en geeft een groen pictograam. Weet iemand waarom? Hij ziet nog onder garantie , is reparatie een optie? Want Ziggo zegt dat dit model bestaat niet meer en heeft een andere merk gestuurd (maar die is een nachtmerie!). Kan ik misschien mijn oude Humax naar de fabricant sturen ten kost van Ziggo? Zijn ze niet verplicht mijn apparat te vervangen? Ik heb hulp nodig, ik weet niet wat de best optie is. Weten jullie AUB?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ziggo is niet verantwoordelijk voor de digitale tuner. Die heb je zelf gekocht in een winkel en niet bij Ziggo. Wat er met de pvr aan de hand kan zijn is dat de schijf vol zit, of een instelling niet goed is. Een Humax 9200 kun je terugzetten naar de fabrieksinstellingen via het menu. Ook kan het apparaat kapot zijn en moet je naar de winkel terug waar je m gekocht hebt. Wat ik niet goed snap (maar het gaat me ook niet aan) is dat je dit apparaat koopt terwijl de opvolgers al jaren in de winkel staan. De 9200 is niet geschikt voor HD, de 5050 en 5200 wel. Ziggo zendt in HD uit, dus eigenlijk is het een beetje zonde (maar niet de oorzaak van de storing natuurlijk).
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb die Humax iPVR9200C bij Ziggo gekocht in september 2010!!!!!
Dus ze zijn wel verantwoordelijk voor het apparaat toch?
Maar ik heb het gevoel dat ik heb (toen) hun ouwe junk gekocht (je zei dat de nieuw model zijn in de winkel) en ik word nu heel goed in de maling genomen! Omdat ze kunnen/willen niet een andere Humax sturen! Het is sinds 1 november constant bellen, emailen, schrijven etc...