Interactieve tv, hoe werkt dat?

Als je interactieve tv hebt, en je onderbreekt een programma tijdelijk, lopen alle volgende programma's dan ook die vertraging op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, op het moment dat jij "pauzeert" gaat de hardeschijf in het apparaat direct opnemen, maar alleen het net wat jij bekijkt. Als je dan weer op play drukt gaat het opgenomen beeld afspelen, maar blijft de hardeschijf opnemen. Zodra je gaat zappen is het gedaan met de truc.

Toegevoegd na 3 uur:
Excuus het antwoord moet ja zijn, dacht even dat je het had over programma's op andere netten. Zolang je op hetzelfde net blijft moet de vertraging door blijven lopen. In een ideaal geval kan je zo ook weer een reclame skippen. Dus expres even heen en weer zappen als je 10-15min vertraagd bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord en de toevoeging!

Andere antwoorden (1)

Zo lang jij op dezelfde zender blijft kijken, schuiven alle volgende programma's op.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt niet hoor. Ik heb al diverse keren meegemaakt dat die programma"s dan al een tijdje bezig waren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!