Het signaal dat gedecodeerd is wordt via de scart toegevoegd aan een tv. Dit signaal kan je via een Audio/video versterker beschikbaar maken om meerdere tv's aan te sluiten.
Gebruik je geen A/V versterker zal je signaal minder worden wat zich uit in minder contrast.
Het hangt wel van af hoe de decoder het signaal naar buiten brengt.
In het gunstigste geval kan je dus meerdere tv toestellen op 1 decoder aansluiten.
Indien de decoder dus het Audio en video signaal gescheiden uitlevert, kan je er een heleboel mee.
MAAR! Ieder toestel is verplicht tegelijkertijd naar hetzelfde programma te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

even kort maar krachtig, nee.

dan zul je een 2e decoder EN smart-card moeten hebben, of steeds met je smart-card heen en weer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee als je bijvoorbeeld in de slaapkamer ook digitaal wilt dan moet je in elke kamer een digitale ontvanger zetten dan pas heb je digitaal je kan niet meer tv op een kastje aansluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er wel 10 aansluiten, mits je tv een digitale ontvanger heeft en mits je een smartcard hebt voor meerdere tv's. De 2e 3e enz kaart, kost maar een paar euro/mnd meer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je oude analoge tv's kan je ook aansluiten met een digitale tuner.

Toegevoegd na 6 minuten:
Verder lees ik dat ziggo ook de analoge "oude" kanalen nog niet uitschakeld, zo kun je en digitale en analoge tv's tegelijk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb een digitaal tv-toestel (Sony Bravia) via Humax aangesloten en tevens via dezelfde kabelaansluiting met een splitter een analoge tv elders in huis.
Beide prima ontvangst en beeld.