Loopt het beeld en geluid van een HD TV wel synchroon?

Ik ben sinds kort in het bezit van een Sony Bravia en heb het idee dat op sommige zenders het geluid niet synchroon loopt met het beeld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat idee klopt. Door de ingewikkelde processing van beeld en geluid komen ze soms niet gelijk uit je TV. Heel erg irritant.
Ik kan je alleen maar even aanraden om te googelen op
"sony bravia lip sync issue", want je bent niet de enige met deze klacht.
Ik heb er geen éénduidige oplossing uit kunnen destilleren, ik hoop dat jij verder komt.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het idee dat het klopt stelt mij al gerust. Voor de rest zal ik er mee moeten leven. ik dacht echt dat ik achter de feiten aanliep! Dankuwel Antwoordman. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals dank voor dit antwoord. Ga er mee aan de slag!

Andere antwoorden (1)

Als dat probleem zich niet voordoet bij normale uitzendingen, dan zou ik eens informeren bij de aanbieder
van het signaal.
Bij mij werkt het prima zonder die problemen zoals door U
gesteld.
Mijn aanbieder is U.P.C
Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat het aan je T.V ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord +1