In dat geval heb je Digitenne. (Denk ik, LOL)
Verplaats je antenne. En als dat ook niet werkt, koop dan een speciale Digitenne buitenantenne.
AWM
14 jaar geleden
Dan is je signaal te zwak... Loop de coaxkabel na en controleer dat de kabel direct en zonder aftakkingen naar de tv loopt... Dus doe alles eraf wat vertakt, dus de TV direct op het kastje aan de muur... Als nu het beeld wel goed is, weet je dat het aan te verdeelde kabel ligt... En dan moet je de splitsingen zo veel mogelijk beperken... Vooral coaxkabel-verlengers zijn kwaliteits-remmers...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Fout antwoord. Daar krijg je geen blokjes van. Maar ruis.
Behalve bovenstaande tips:
Het kan zijn dat je kabel gewoon niet goed in je tv zit, of als je een digitale ontvanger hebt, ergens een kabel een beetje los zit. Dus even alle koppelingen aandrukken, ook die van de SCART-kabels. Grote kans dat het opgelost is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb digitenne, een binnenantenne, en altijd als er een brommertje langsrijd, krijg ik ook blokjes en haperingen in het beeld, een buiten antenne zou dit probleem moeten verminderen word door kpn gezegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
digitaal van ziggo? Hadden wij ook. We hebben de decoder gereset en 't kaartje opnieuw erin gestopt. Weg probleem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals je leest heel wat mogelijkheden. Check eerst je coax kabels maar. En vervang deze voor goeie, maar ook je scart of hdmi kabel. En je zult zien dat je signaal weer iets beter is.bij digitenne koop een buiten antenne. bij een schotel richt em ff goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er meerdere personen tv kunnen kijken met behulp van splitters dan wordt de resolutie gesplitst zodat iedereen beeld heeft, als je dat zo hebt moet je een versterker aan je kastje doen waar je tv draad overal begint (dus niet in je kamer, maar in de meterkast). Dan moet het weer goed komen.