Tv kappot hoe kan dat ?

ik heb mijn pc op aangesloten en na een 1 maand kon ik geen HDMI beeld meer krijgen alles van HD kan ik niet meer zien heb al geprobeerd met ps3 en belgacom HD ik kan alleen nog EXT kijken van beeld en de rest niet meer hoe komt dat want als ik hem wissel van poorten dan komt er op 1 poort gewoon rood beeld uit andere gewoon zwart hoe komt dat ? ps is die wel zeker kappot.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik verwacht dat je hdmi ingangen kapot zijn
misschien kun je ze laten repareren als je tv nog goed is verder en niet te oud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb ff mijn man gevraagd en die geeft als advies om eerst eens te testen met andere kabels, wellicht zit het probleem daarin. En anders misschien weer de fabrieksinstellingen terug zetten op de tv.
Als dat het beide niet is, niet te veel meer aan de tv prutsen en hem toch maar na laten kijken.
succes