Ik heb een nieuwe full Hd lcd tv maar als ik wil xboxen bijv call of duty lijkt het wel of ie achterloopt rn traag reageert . Wat kan ik hier aan doen

Zit wel een hdmi kabel aan . Wel een goedkope.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het probleem wat je beschrijft kennen we als "input lag" of "display lag". Als gamer vraag je je als eerste af als je een monitor of tv wil gaan kopen hoe het met de lag zit. Het kan zijn dat er een "games" instelling op je TV zit die er voor zorgt dat het beeld minder bewerkt wordt (wat ook niet nodig is als er strak 1080p beeld op wordt uitgezonden).

Toegevoegd na 4 minuten:
Theoretisch zou er ook iets verschil per ingang kunnen zijn, je zou een keer de component aansluiting kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staan LCD bekend om...omdat deze een lager responsetijd hebben dan een plasma...het enige wat je kan doen is met de instellingen spelen....een goedkope hdm kabel maakt niets uit,mits deze niet langer dan 5 meter is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van mij heeft 2x zijn playstation 3 opgestuurd omdat hij dacht dat het kapot was omdat hij geen spellen fatsoenlijk speelde, haperingen enzovoorts.

hij had een hdmi van de action, een iets duurdere hdmi kabel was uiteindelijk de oplossing!
Geeft dus aan dat kwaliteit wel degelijk uit maakt. En misschien is het wel de oplossing voor jouw probleem