Waarom is de afschaffing van analoge televisie bij Caiway zo gladjes verlopen?

Bij Ziggo zijn nogal wat protesten geweest tegen de verwijdering van een stuk of 5 analoge tv zenders. Er zijn nog 25 analoge tv zenders bij Ziggo overgebleven. Onder meer het VARA consumentenprogramma Kassa heeft daar samen met de SP aandacht aan besteed. Bij Caiway zijn er denk ik minder protesten geweest, hoewel hun maatregel veel rigoureuzer was dan die van Ziggo.

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Caiway wie? :D Waren die niet compleet van analoog af? Als digitaal kijker kan je natuurlijk ook de straat op om voor afschaffing van analoog te pleiten, allemaal kabelvervuiling die ervoor zorgt dat HD/digitaal zwaar gecompressed moet worden. Kijk maar eens naar Comedy Central, je kan soms beter divx/xvid downloaden.

Antwoorden (1)

Omdat ziggo 1 van de marktleiders is. Caiway is velemalen kleiner dan ziggo. Ziggo heeft ongeveer 5 miljoen abonnees. Het treft veel meer mensen.