Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

tv gaat vanzelf uit?

Sinds kort heb ik een lcd samsung tv, als ik even achter de pc zit gaat hij vanzelf uit na een 30 minuten ongeveer, kan dat kloppen ik kan niets vinden in de gebruiksaanwijzing.

Toegevoegd na 1 uur:
het is altijd rond 23:30, volgens mijn vriendin gebeurt het elke dag.

Toegevoegd na 5 uur:
Gevonden,

Ik heb digitenne en daar zap je mee en stel je de volume mee af, maar de tv zelf gebruik je niet, alleen aan en uit zetten. er staat dat na 4 uur tv zonder gebruik hij uit gaat om energie te besparen. Maar dan moet je de tv of afstandbediening van de tv zelf gebruiken niet die van de digitenne.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vrees, dat je naar de instelling moet kijken. Er zal ergens staan, dat die in slaapstand moet gaan om bepaalde tijd, of ná zolang aanstaan. Het lijkt me niet, dat die weet, dat jij achter de PC zit ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de mogelijkheid heb, laat dan iemand die er verstand van heeft voor jou kijken in de menu- instellingen

Andere antwoorden (3)

Dat is de slaapstand.
Dan zet je even de volumde harder of zachter dan gaat hij weg
Kijk bij instellingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoedelijk heeft deze een update nodig, of moet in ieder geval door een monteur hier naar gekeken worden. Samsung heeft vanaf 37" televisies een homeservice.
U kunt dan via 0900-SAMSUNG een afspraak inplannen.
Onder de 37" kunt u de televisie voor reparatie aanbieden bij de winkel waar u hem heeft gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat er wel een zender actief is op je tv.
Bij blauw scherm met niks op t beeld gaat de tv inderdaad vanzelf uit.
De tv kan ook een sensor hebben dat als niemand ervoor zit voor n bepaalde tijd dat ie dan uit gaat.
Bel de samsung klantenservice zou ik zeggen en geef je probleem door.
Als het werkelijk aan je tv licht zal Samsung dit wel gratis reparenen onder de standaard garantie van een paar jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding