nieuwe philips TV, kan alleen NL1 ontvangen, de rest is gecodeerd, hoe kan ik dat oplossen ?

geen CAM of andere kaart (nog niet) maar gewoon analoog, als ik het land op Nederland zet, krijg ik alleen NL1 en de rest is gecodeerd, zet ik hem bv. op UK, krijg ik wel gewoon zenders. de software op de TV is al de nieuwste, weet iemand hoe ik dit wel kan oplossen ? Model : 36PFL4606H

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je met heb nog geen CAM of kaart? en hoe is hij dan aangesloten antenne, schotel, kabel, internet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel een ziggo smartcard, maar de tv is aangesloten met kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de analoge zenders zoeken ipv digitale.

Antwoorden (1)

In Ziggo gebied is Nederland 1 digitaal ongecodeerd.
Voor de rest is CAM en een kaart nodig.

Je hebt blijkbaar dus digitaal gekozen.
Toch maar handleiding gaan lezen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar op mijn vorige TV kon ik wel gewoon alles ontvangen met kabel en toen waren de omstandigheden (behalve de tv) hetzelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook nog steeds alles analoog ontvangen, echter heb je voor digitaal zoeken gekozen tijdens het installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb bij zenders instellen 2 keuzes, Antenne (DVB-T) en Kabel (DVB-C), het lijkt me dat ik dan Kabel moet kiezen, of niet ? daarna kan ik 3 providers kiezen, Ziggo, UPC en Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Setup > Kanaalinstellingen > Kanalen instellen > Analoog: Handmatige antenne-installatie. (RTFM) Pagina 32
Ontgaat mij trouwens waarom iemand een full HD LCD tv koopt en dan analoog gaat kijken. Maar goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies koop even een kaartje en CI+ module om fatsoenlijk tv te kijken. DVB-C en DVB-T moet je dus juist NIET hebben dat zijn beide digitale signalen.