Op mijn flatscreen tv heb ik eerste half uur nadat ik het aanzet geen geluid maar wel beeld. Daarna doet alles t gewoon weer. Hoe kan dit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je Digitale TV gebruikt door middel van een daarvoor bestemd kastje in gebruiksleen bij een bepaald bedrijf, zou het kunnen dat het gewoon tijdelijke storingen zijn van dit 'kastje'. Ikzelf heb ook wel eens van die storingen en die lossen zelfstandig op. Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou hem gewoon terug binnen doen dat wil zeggen dat er iets niet inorde is vanbinnen met de mecaniek ;) groetjes