Hoe kan ik het gesmolten nokje van mijn combimagnetron verwijderen?

Helaas blijkt het nokje (het kunststof draaiding in het midden van de bodem) van mijn combimagnetron gesmolten te zijn. Is het mogelijk om het gesmolten plastic op een veilige manier, of moet ik hier een monteur bij halen?

Toegevoegd na 49 minuten:
Er had moeten staan: "Is het mogelijk om het gesmolten plastic op een veilige manier te verwijderen".

Toegevoegd na 4 uur:
Foto van het probleem bijgevoegd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Hallo Vraag, helaas kan ik niet zien hoe en wat. Maar zo aan jouw vraag te horen, kan je proberen om onder gesmolten draai module een smeer mes of platte stevige schroevendraaier onder te krijgen en proberen de module naar boven te krijgen. Je kan namelijk de module vervangen voor een nieuwe. Met de module bedoel ik plateau schroef / bout holder.