Bestaan er groentesnijders die blokjes snijden?

Ik ben altijd veel tijd kwijt aan het snijden in stukjes van paprika's courgettes etc. Zijn daarvoor apparaten in de winkel te koop? Daarbij bedoel ik niet de dure teleshopping apparaten van de tv, maar dingen die je echt in een winkel kunt bekijken voor je ze koopt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K
Kimath
10 jaar geleden
Dan moet je een vergelijkbaar product hebben als deze: http://www.bekendvanpc.nl/nicer-dicer-plus.html
Ik heb een goedkopere variant hiervan, was bij de Huishoudbeurs te koop voor iets van 15 euro dacht ik.
Plakjes, grote blokjes en kleine blokjes kan er mee.
Weet helaas geen winkel.
Amadea
10 jaar geleden
Bedenk wel, vdijken, dat je zo'n apparaat na gebruik schoon moet maken. Hoe meer kleine onderdelen, hoe meer moeite dat kost. Als ik dat vergelijk met het met de hand blokjes snijden, dat weet ik wel wat ik het liefst doe!
Kimath
10 jaar geleden
Die ik heb valt best mee, je hebt het bakje, tussenschot, deksel en snijvlak. Zo afgewassen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea, er staat een hulpje in de keuken die het schoonmaakt, dus als het afwasmachinebestendig is zou het heel mooi zijn.

Het beste antwoord

De Zyliss appel-/groentesnijder is daartoe te koop in de betere kookwinkels. Deze snijder bestaat uit een houder, een partjessnijder en een blokjessnijder.
Plaatje bij antwoord
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de nicer dicer plus van de teleshopping reclames verkopen ze gewoon bij de blokker!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, aan die dacht ik ook. Die lijkt mij perfect!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.drogisterij.net/huishoudelijk/schoonmaakmiddelen/zakken_keukenfolie/nicer-dicer-plus-13dlg-nicerdicer?partnercode=222&origin=pla&keyword=&mt=&gclid=CI7m8d-4_rcCFTMRtAodSHUAaw
de webshop van blokker verkoopt ze sinds kort en veel goedkoper dan de tv