Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

koffiekan van Nova 240300 is stuk. Hoe kom ik aan een nieuwe?

Ik hem mijn koffiekan laten vallen. Op internet gezocht maar nergens te vinden. Wie kan mij helpen?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb het koffiezetapparaat maar een paar keer gebruikt. Ik heb al op verschillende sites gezocht maar kan het niet vinden. Op Marktplaats staat eenzelfde apparaat maar ook zonder kan. Er staat dat een nieuwe kan €15,- kost maar ik kan nergens een adres vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
902
bamibal
10 jaar geleden
De prijs van een vervangende kan is vaak hoog, zodat het meestal niet echt de moeite is. Je kunt misschien beter gewoon een nieuw koffiezetapparaat kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de koffiekan nog niet zo oud is dan is het overwegen van een nieuwe kan waard,maar als je apparaat al een tijdje mee gaat dan loont het misschien de moeite niet.
Ik heb ook al even voor je gezocht,maar kan inderdaad niets vinden over een losse kan.
Je zou contact op kunnen nemen met de fabrikant.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

je zou kunnen kijken bij een kringloop winkel als je de hoogte en breedte weet
of naar de winkel gaan waar je de koffie zetter hebt gekocht ,misschien kunnen zij je helpen

Toegevoegd na 3 uur:
ik heb even verder gezochten dit voor je gevonden er staat er nog een en kan volgens mij ook goed zijn komt ook van nova ,zelfs de colruytshops heeft ze niet meer ,vandaar dat die andere persoon het apparaat wilt verkopen

Toegevoegd na 3 uur:
http://r.twenga.nl/g3.php?pg=VDs2MzU3Mzc3Mzc0NzQxMjM5MDY0OzIwNDQxMDE7aHR0cDovL2Vjcy1ubC5rZWxrb28ubmwvY3RsL2dvL3NpdGVzZWFyY2hHbz8udHM9MTM2ODIwMjM2ODYzNyYuc2lnPThiOXlZNWVKdDgzUlJ1d3UuRk5jdzJKTzlKSS0mb2ZmZXJJZD1lZTM2MzE5MjkxODUzNTU5OTgwY2U0NTc4ZTFlZmEyMiZzZWFyY2hJZD0xMDc2MTE0MzcyMTg5NF8xMzY4MjAyMzY4MjMwXzE1NTc3NDQmYWZmaWxpYXRpb25JZD05Njk0MjE1NiZjb3VudHJ5PW5sJndhaXQ9dHJ1ZSZlY3M9b2smY29udGV4dExldmVsPTEmbWVyY2hhbnRpZD05Mzc1MDIzJmNvbUlkPTkzNzUwMjMmY2F0SWQ9MTAwMzIwMjIzOzY5NDdlMmQ2ZDI4NGQ3OTA5MmUzZjUzODE3YzFhODU5&dac=1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u wel voor de moeite. Ik heb een nieuwe kan besteld bij http://www.e-care.eu/ Voor €14,39 heb ik een nieuwe koffiekan maar geen nieuw koffiezetapparaat. De afhandeling moet ik nog afwachten maar het zal wel goed komen. Nogmaals dank voor het meedenken. Groet Anneke

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding