Met welke lijm kan ik houten plaatjes onder mijn was-droog combi vastzetten, of moet ik iets anders doen?

Was droog combi blijft niet staan sloopt muren en koelkast door centrefugeren. Tril pootjes eronder gedaan maar meteen na beurt beschadigd. Wil nu houten v plaatjes eronder gooien welke lijm voor de houtplaatjes kan ik het best gebruiken? Ondergrond (wat er nog van over is is Vinyl, daaronder ingemetselde tegels. Hoor m graag.

Laraislief14
een jaar geleden
Transport bouten niet gezien ? en ja hij staat pas week nu. Rare vraag maar waar zitten die transport bouten.
Vortexxx
een jaar geleden
Waar transportbouten zitten verschilt per merk, je noemt het merk en model niet, dus dat is lastig te beantwoorden.
Ritsuka
een jaar geleden
Er is iets mis met je machine als hij aan de wandel gaat. Staat hij wel waterpas?

Antwoorden (1)

Staat-ie er pas? Zo ja, zijn de tansportbouten verwijderd?
Als de machine zo staat te schudden los je dat niet op met een paar trilplaatjes of zo. Mogelijk / waarschijnlijk is een van de veren gebroken waar de trommel in hangt. Repareer je dat niet, dan wordt de schade alleen maar groter.
een jaar geleden
Laraislief14
een jaar geleden
Bedankt man heb t opgezocht ga morgen meteen de transportbouten eruit knallen.