Miele is hetzelfde als liebherr zij koopt de kasten van liebherr. Zij doen dan kleine aanpassingen puur alleen aan hetdesign.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Mijn ervaring is dat miele snel kapot gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het verschil:

Miele: Goed spul, duur maar goed.

Liebherr: goedkoper, snel kapot en Troep!

Denk dat je hier genoeg aan hebt

Ik heb altijd een miele gehad, we hebben in de garage en miele staan uit 1993. deze doet het nog steeds. (geluidloos)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miele vriezers gebruiken gemiddeld meer energie dan Liebbherr vrieskasten.
Kijk op onderstaande link voor vergelijkingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lieberr een stuk duurder en degelijker is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liebherr is volgens mij een professionele vriezer.
Deze wordt ook wel in de horeca gebruikt, als er geen plaats is voor een vriesruimte.
Onder ieder rek zitten vrieselementen, daardoor kun je veel voorraad er gelijk in doen, zonder dat de temperatuur terug zakt.

Bij de miele heb je dacht ik laden, deze heeft de leibherr niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miele en Liebherr komen kwalitatief gezien overeen. Verschil is dat de elektronica in Miele kasten door Miele zelf gemaakt wordt. De rest is vergelijkbaar. Beide merken zijn de top op koelen en vriezen.