Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na het ontkalken van mijn stoomreiniger veel minder druk?

Heb net ( volgens de voorschriften) er kwam heel wat vuiligheid uit zetten na het spoelen. Echter toen ik de stoomreiniger wilde gebruiken kwam er eerst helemaal geen stoom uit maar alleen heet water. Nu komt er wel stoom uit maar met veel minder kracht. Waar kan dit aan liggen en wat zou ik kunnen doen om dit probleem op telossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je te lang wacht met ontkalker, en er veel kalk is opgehoopt, kan hetbzijn dat er brokken kalk voor de uitgangen zittrn. De kalk is dus nog niet volledig weg.

Probeer het apparaat nog eens te ontkalken. Wellicht is het probleem dan verholpen.

Suvves
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas heb voor de 2e keer (volgens de voorschriften) ontkalkt, kwam er gisteren nog stoom uit hetzij met minder druk nu doet het niets meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toch dnek ik dat het probleem van het losse kalk blijft bestaan. En dien je het apparaat net zo vaak te ontkalken tot het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft niet geholpen helaas.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding