Wie weet welk bakje uit mijn wasmachine voor de laatste spoeling is?

Ik heb deze machine http://www.lg.com/nl/ondersteuning-product/lg-F1368QDP
En ik moet een poeder toevoegen aan de laatste spoeling, maar ik kan de handleiding niet terug vinden, en online staat hij ook niet.

In mijn wasmiddel lade heb ik 3 bakjes zitten. En bij ieder bakje staat een plaatje, helaas slecht te zien op de foto.

De eerste (links) heeft een plaatje van een bakje erbij staan met 2 streepjes.

De middelste heeft een plaatje van een bakje erbij met een vlokje (doet denken aan een sneeuwvlokje)

De rechtse heeft een plaatje van een bakje met 1 streepje.

Dus wie weet welk bakje voor de laatste spoeling is?

Picture for question

Het beste antwoord

Het middelste bakje is voor de wasverzachter. Meestal heeft dit een zonnetje of bloemetje als symbool.

Toegevoegd na 5 minuten:
En wasverzachter wordt toegevoegd aan de laatste spoeling. Dat bakje kun je dus gebruiken.
bamibal
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja het zou inderdaad ook een bloemetje of zonnetje kunnen zijn. En ik had het vermoeden dat dit voor de wasverzachter is, maar is dat dan ook de laatste spoeling?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Oke bedankt Bamibal :-) Ik gebruik nooit wasverzachter, ik heb een droger, dus ik heb dat bakje nog nooit gebruikt. Verder doe ik alle wasmiddel in een bolletje in de machine, dus ik heb totaal geen verstand van die bakjes. Ik ga het maar eens proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het verhaal van Bamibal klopt. +
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Haha ja dat zei mam ook al :-) Die belde net, ze had mijn vraag gezien.
Dus ook een + van mij.

Andere antwoorden (2)

Links is voor waspoeder bij de voorwas.
Midden is voor spoelmiddel.
Rechts voor waspoeder van de hoofdwas.
Dat blauw plastik stukje kan eruit gehaald worden om schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Nee, het linker bakje, met de II, is voor de hoofdwas. Het rechter bakje, met de I, is voor de voorwas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meer dan 90 % is ondersom !
bamibal
11 jaar geleden
Bakje I is altijd voor voorwas, en bakje II is altijd voor hoofdwas. Bij mijn Miele zit de II ook links van de I.
Het is nu wel duidelijk dat je de wasverzachter
in het middelste vakje moet doen.
Maar ik heb de handleiding voor je gevonden
Je gaat naar de site Gebruikershandleiding.com
en je gaat daar naar wasmachine/LG/F1368
dan krijg je daar de handleiding voor 6 machines
waaronder ook de jouwe F1368QDP
en op pagina 11 staat de wasmiddel lade
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Oh dat is een mooie, bedankt WimuitDelft. + voor jou, en de 10 punten gaan naar Bamibal, omdat hij het eerste was.