Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Olympus Welke is beter of een nieuwere versie.

Beide tweedehands maar ik kan geen verschil vinden in de gegevens maar ook niet zo snelde prijs.
Welk heeft de voorkeur. De E-510
Of de E - 520.
Ik kom er zelf niet uit, kan er geen verschil tussen vinden.
Misschien dat iemand weet dat de ene bv uit 2008 was en de andere uit 2007 of zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
521

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Olympus E-520 vs. E-510

This page will help you compare the Olympus E-520 (release date: July 2008) with the Olympus E-510 (release date: July 2007).

While these two cameras share a lot of features in common, the E-520 builds upon the core feature set that made the E-510 appealing: built-in image stabilization (works with all compatible 4/3 lenses), dust control and a live view LCD.

With the E-520, Olympus has improved upon some of these old features, and has thrown in a few new ones for good measure.

In this head to head between the Olympus E-520 vs. the E-510 we'll take a closer look at some of these improvements and enhancements so you can decide if you'd like to get a shiny new E-520 or if you can save some money with the older E-510.
****************************************************
Alleen het lcd schermpje van de 510 is wat kleiner, verder zie ik ook geen verschil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding