Waar kan ik mijn camera verzekeren?

Dan bedoel ik mijn gopro hero 5

Stel het wordt gestolen of iemani stoot er tegen aan

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
1.8K

Antwoorden (1)

Diefstal vanuit je eigen woning is (na inbraak) gedekt door je inboedelverzekering.
Voor dekking buiten de deur kun je soms een aparte module afsluiten bij de inboedelverzekering. Dat is meestal goedkoper dan een aparte verzekering voor apparatuur en soms vallen er dan ook andere apparaten (telefoon / laptop) onder. Vergelijk ook de bedragen voor eigen risico, en of ook schade wordt gedekt als je die zelf per ongeluk hebt veroorzaakt (zelf laten vallen).

Uiteindelijk zijn er best veel opties, welke voor jou de meest geschikte is moet je zelf bepalen.

Verzekeraars geven verschillende namen aan hun verzekeringen, o.a.:
-cameraverzekering
-apparatuurverzekering
-buiten de deur verzekering

https://www.google.nl/search?q=buiten+de+deur+verzekering&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=3SSOWL64FIzZ8Ae4uqfIBA