Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een foto maken met mijn canon 1100D zonder door de lens te kijken, hoe krijg ik het beeld in het groot op mijn camera?

Ik heb geen idee hoe ik dit anders moet uitleggen, maar ik kan het nergens vinden. Ik wil mijn beeld om foto's te maken op het schermpje van mijn camera hebben, ipv door de camera heen te kijken met één oog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Druk eens op het tekentje wat op een camera lijkt, met het rode stipje ernaast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedankt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat betekent trouwens ook dat je kan filmen , voor het geval je dat nog niet wist (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel even op de filmstand zetten, laatste op de draaiknop.
Groten deels spreek ik met ervaring met 50d

Er zit èèn knop op je toestel waar je èèn foto toestel op ziet. Ala ik foto's bekijk van het toestel lijkt het er op dat het de knop onder de prullenbak knop is. Hou er wel rekening mee dat je toestel niet op automatisch moet staan maar op de M (waar je ook alle instellingen handmatig kunt doen

https://www.youtube.com/watch?v=hRrpxd509Kc&feature=youtube_gdata_player
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Hou er wel rekening mee dat je toestel niet op automatisch moet staan maar op de M (waar je ook alle instellingen handmatig kunt doen" Nope, alleen bij de 500D kan het niet op auto, wel op elke andere stand (P,Tv,Av,M). Bij alle andere camera's die liveview hebben kan het op elke stand. http://www.learn.usa.canon.com/app/pdfs/quickguides/CDLC_EOSLiveView_QuickGuide.pdf
Om live view te kunnen gebruiken moet je het eerst in je menu inschakelen. menu; vierde tabblad; live view- opname; inschakelen/uitschakelen. Pas dan kan je de knop met het camera tekentje(zit onder de knop AV) gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding