Ik wil een foto maken met mijn canon 1100D zonder door de lens te kijken, hoe krijg ik het beeld in het groot op mijn camera?

Ik heb geen idee hoe ik dit anders moet uitleggen, maar ik kan het nergens vinden. Ik wil mijn beeld om foto's te maken op het schermpje van mijn camera hebben, ipv door de camera heen te kijken met één oog.

Weet jij het antwoord?

/2500

Druk eens op het tekentje wat op een camera lijkt, met het rode stipje ernaast.

Groten deels spreek ik met ervaring met 50d Er zit èèn knop op je toestel waar je èèn foto toestel op ziet. Ala ik foto's bekijk van het toestel lijkt het er op dat het de knop onder de prullenbak knop is. Hou er wel rekening mee dat je toestel niet op automatisch moet staan maar op de M (waar je ook alle instellingen handmatig kunt doen https://www.youtube.com/watch?v=hRrpxd509Kc&feature=youtube_gdata_player

Om live view te kunnen gebruiken moet je het eerst in je menu inschakelen. menu; vierde tabblad; live view- opname; inschakelen/uitschakelen. Pas dan kan je de knop met het camera tekentje(zit onder de knop AV) gebruiken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100