mijn wat oude jvc camera geeft de code E04 ; kan nergens terugvinden wat het betekent. Ik dacht dat het met vocht te maken heeft

gebruiksaanwijzing niet meer te vinden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Het beste antwoord

misschien heb je hier wat aan je hebt geen typenummer vermeld

Toegevoegd na 2 minuten:
er staat dat je de camera het bandje moet laten uitwerpen en dan weer aanzetten zonder bandje als hij de code niet meer geeft kun je hem weer gebruiken
als hij deze code vaker geeft is reparatie gewenst
zie pagina 36 van de bron in mijn antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op handleiding-online.nl staan veel gebruiksaanwijzingen die je gratis kan bekijken, van heel veel verschillende soorten apparaten. Ik weet alleen inet wat voor camera je hebt (analoog, digitaal etc), dus je moet zelf maar even kijken bij onderstaande link in welke categorie die zou kunnen staan. Hopelijk staat die van jou erbij!

Toegevoegd na 1 minuut:
En op http://www.gebruikershandleiding.com staan er ook veel, meer dan op die vorige. En deze heeft een zoekfunctie. Ze hebben een aantal jvc camera's, maar ik weet natuurlijk niet welk type jij hebt. Maar ik zou daar dus even kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site kun je gratis je gebruikaanwijzing dowloaden.
Simpel en makkelijk.