Is mijn mp4 spelertje nog te redden?

Ik heb een mp4 spelertje van de intertoys 2gb van Allfine. Nu werkte hij niet meer en daarom bedacht ik om de firmware te fixen, met de bijgeleverde tool. Nu gaf hij nog tijdens het upgraden van de firmware een foutmelding. Nu heb ik zwart beeld de speler wil niet meer aan en mijn laptop geeft ook geen verwisselbare schijf meer weer. Kan ik hier nog iets aan doen?

Toegevoegd na 14 minuten:
Er is ook een mogelijkheid om te recoveren. Alleen zegt het programmaatje dat de firmware file niet goed is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Soms helpt het om de mp4 speler opnieuw te formatteren, daarna de firmware opnieuw installeren en vervolgens de muziek er weer op.

Garantie durf ik helaas niet te geven, maar op deze manier heb ik een digitale fotolijst weer tot leven gewekt. Het principe is voor een mp4 speler hetzelfde.
paulus811