iPod Touch muziek functie werkt niet goed meer, help?

Ik heb een iPod touch 32gb van de derde generatie. Ik heb de nieuwste update er laatst opgezet en sindsdien werkt de muziekfunctie niet goed meer. Als ik muziek wil afspelen dan speelt mn ipod steeds 1 of 2 seconden muziek gaat vervolgens op pauze om vervolgens uit zichzelf weer even muziek af te spelen. Dat doet ie dan een tijdje en daarna stopt ie met afspelen. Voor de rest heb ik geen problemen met het apparaatje en hij is niet sofwarematig aangepast ofzo.

Ik hoop dat u mij kunt helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Zoiets heb ik met youtube op mijn ipod ooitt maar dat komt dan omdat de video nog niet helemasl geladen is je moet even naar het afspeelbalkje kijken is hij helemaal wit? Dan is er idd iets met de update
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het inderdaad met de muziekspeler (dus geen youtube!) gebeurt, moet je hem even aan je compter verbinden en dan met iTunes herstellen. Dit vind je in iTunes als je je iPod hebt aangesloten, dan druk je in de meest linker kolom op je apparaatnaam, dus bijvoorveeld iPod touch van Jan, en dan rechtsonderin op herstellen.
Dit kan echter wel even duren.
Ik hoop dat het helpt!
Groeten Niels
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit iets niet goed in je software, je zult je iPod even moten herstellen, dit doe je door je iPod aan te sluiten en in iTunes te selecteren, daarna klik je op het knopje 'Herstellen' in het midden van de pagina, hierna worden al je gegevens verwijdert, en wordt je software opnieuw geïnstalleerd. Daarna moet je alles weer terugzetten