Mijn iPod Classic gaat steeds willekeurig op pauze, ook op hold. Wat kan er mis zijn en wat kan ik doen?

Er was al iets mis met de connectie naar de computer dus naar iPod sturen heeft geen zin want ze kunnen hem niet repareren zegmaar. Kan ik wat doen? Want vooralsnog deed alles het nog goed behalve synchroniseren met PC

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Kan de aansluiting zijn van je koptelefoon/oordopjes.
Als je die er nl. uittrek, gaat je ipod ook op pauze. Misschien slecht contact?
12 jaar geleden
da's inderdaad irritant, dat heb ik ook!
het kan ook komen doordat je oortjes op het einde van hun leeftijd zijn... koop nieuwe als het probleem zich voor blijft doen: bijvoorbeeld die van 6 euro bij de mediamarkt. die houden het op zich best lang vol.