wat is een goede audiostreamer?

ik zoek een goede audistreamer die ik ouderwets kan aanstuiten op mijn stereo die geen usb heeft. Ik wil de mogelijk hebben meerdere streamingsdiensten dan alleen spotify te gebruiken.
graag eerlijke adviezen zodat ik voor een goede prijs een degelijk apparaat kan kopen en natuurlijk makkelik in gebruik. misschien is het verstandig even te wachten, dan ik dat ook graag

3 jaar geleden
in: Audio
1.6K
paulus811
3 jaar geleden
Waarom koop je geen bluetooth audio adapter van bijvoorbeeld Logitech (heb ik zelf, werkt uitstekend) en stream je vanaf je telefoon via de spotify, iTunes of welke muziekapp dan ook? Zo'n ding kost 25 euro en heeft zelf geen streamingsdiensten geïnstalleerd.
Ritsuka
3 jaar geleden
Goed idee paulus

Antwoorden (1)

Wil je duur doen? Koop dan een Sonos Connect: €399
Wil je voordelig uit zijn en ben je handig? Koop dan een Raspberry Pi en installeer daarop de gratis software Volumio en je hebt een volwaardige streamer voor een paar tientjes.
escape