Is een MP4 speler met 4gb van 20,31 incl BTW duur/ goedkoop?

Deze zag ik vandaag bij de Groothandel van het merk Sweet. Is het zinvol deze te kopen in de Groothandel of is deze in detailhandel even duur?

Toegevoegd na 11 minuten:
Gaat om het merk Sweex ipv Sweet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Weet je zeker dat het geen Sweex MP3 speler is?

De prijzen en ervaringen kan je controleren op Kieskeurig als je precies het type weet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik denk dat het een lokkertje is van de groothandel. Het is niet bijzonder goedkoop, maar ook niet duur.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel Sweex MP4 speler. Maar die kunnen natuurlijk ook MP3 bestanden afspelen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het zou de Sweex Vidi, Vici, de black Pearl of Onyx kunnen zijn. Op kieskeurig zijn de meningen over deze typen verdeeld.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zou er zelf niet voor omrijden, maar voor een jong zoontje of dochter zou het best een leuk kadootje kunnen zijn. Je kunt voor die prijs er niet echt een buil aan vallen, maar mag er denk ik ook niet teveel van verwachten.

Ik heb mijn link aangepast zodat je alle Sweex MP4 spelers ziet met 4 GB geheugen. Staat die hier bij?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het merk "Sweet" is onbekend en zal zeker dan een nepper zijn. Sweex is wel bekender, maar nog steeds geen topmerk.. Voor 20 euro wel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel ook MP4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat antwoorde ik al. Persoonlijk vind ik van niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf een 80 GB IPod, dus mijn mening moet je niet zo heel zwaar tellen. Voor een kind is het een leuk dingetje.

Andere antwoorden (3)

Dat is zeker niet duur, belangrijk is te weten dat Sweex een B Merk is, en hoewel is hun hardware over het algemeen van goede kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar staat voldoende over op het web. En er staat in mijn antwoord duidelijk over het algemeen! Niet alles is even goed. Het is types op de consument aan de onderkant v/d markt gericht. maar wat voor risico loop je voor twintig euro?
Als het mij werd aangeboden zou ik het doen...als je het vergelijkt met andere spelers is dit goedkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet veel geld.
Let er wel op dat je GOEDE oortjes gaat gebruiken, die van Sweex vind ik genitaal.
Van slechte oortjes gaan je oren veel sneller kapot dan van goede, zelfs bij hetzelfde volume. Dat heeft met een ongelijkmatig frequentiebereik te maken, omdat er dan weinig bas in zit , gaan mensen die dingen harder zetten, wat zo ongeveer het domste is wat je met oortjes in het algemeen en goedkope (slechte) oortjes in het bijzonder kunt doen!
De oortjes gaan je dus meer kosten dan die dik 20 Euro!