Kan ik met autoboxen speakers maken voor mijn pc?

Ik heb 2 speakers van 80 watt, is het mogelijk deze aan te sluiten op mijn PC? Netstroom is bij de hand, moet een 3,5mm audio Jack hebben. Is dit mogelijk, hoe moet dat en wat heb ik daarvoor nodig?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dit kan. Alleen als je geen ervarig hebt met versterkers, trafo's, spoelen en condensatoren. Dan raad ik je dit toch zeker af. Het klinkt namelijk een stuk makkelijker dan dat het eigenlijk is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je een bijpassen versterker en bekabeling hebt ben je klaar.
Je hoeft niet met trafo's, spoelen en condensators aan de slag. :)
Of wil je ook een autoradio (versterker) gebruiken? (In dat geval moet je ook een 12 adapter welke sterk genoeg is hebben.)

Antwoorden (1)

Als je bij (bij voorbeeld) Conrad een versterkertje koopt en dat tussen de uitgang van je PC en de boksen zet krijg je een redelijk geluid. Je moet de boksen dan nog wel in een klankkast monteren. een losse luidspreker klinkt niet om over naar huis te schrijven.